++URUCHOMIĆ WSZYSTKIE CZĘSTOTLIWOŚCI SIECI WOKALNEJ++++KOD AUTORYZACJI GAMMA PIĘĆ-PIĘĆ-DWA++++PRZEJĄĆ KONTROLĘ NAD STACJAMI NADAWCZYMI++++DO WSZYSTKICH SIŁ W SEKTORZE LOKI++++SIEĆ OBRONY ORBITALNEJ ŚWIATA RYNN PADA. WYRZUTNIE ZIEMIA-ORBITA OKAZAY SIĘ NIEWYSTARCZAJĄCE. FLOTA SZKARATNYCH PIĘŚCI...
przeczytaj całość
++URUCHOMIĆ WSZYSTKIE CZĘSTOTLIWOŚCI SIECI WOKALNEJ++
++KOD AUTORYZACJI GAMMA PIĘĆ-PIĘĆ-DWA++
++PRZEJĄĆ KONTROLĘ NAD STACJAMI NADAWCZYMI++
++DO WSZYSTKICH SIŁ W SEKTORZE LOKI++
++SIEĆ OBRONY ORBITALNEJ ŚWIATA RYNN PADA.
WYRZUTNIE ZIEMIA-ORBITA OKAZAY SIĘ NIEWYSTARCZAJĄCE. FLOTA SZKARATNYCH PIĘŚCI PONIOSA OGROMNE STRATY I NIE UTRZYMA SIĘ.ORKI WYLĄDOWAY NA ŚWIECIE RYNN.
SYTUACJA JEST KRYTYCZNA. BEZ WSPARCIA PLANETA Z PEWNOŚCIĄ PADNIE. POTRZEBUJEMY WSPARCIA OD...++
++TRANSMISJA ZAKOŃCZONA NIEPOWODZENIEM++
++ISTNIEJE TYLKO IMPERATOR, ON JEST NASZĄ TARCZĄ I NASZYM OBROŃCĄ++
Kiedy hordy orków pod przywództwem Snagroda, Arcyzgliszczyciela z Charadon, pustoszą planetę Badlanding i dziesiątkują próbujące je powstrzymać siły Szkarłatnych Pięści, Kantor, mistrz zakonu, musi podjąć się desperackiej obrony ojczystej planety Pięści – Świata Rynna. Dochodzi jednak do katastrofy. Zabłąkany pocisk niszczy klasztor-fortecę Kosmicznych Marines, zabijając większość z nich. Kantor wraz z garstką ocalałych musi przemierzyć cały kontynent, by połączyć się z 2. kompanią, jeśli chce mieć jakiekolwiek szanse na pokonanie orków Snagroda i uniknięcie zagłady swojego zakonu.
ukryj opis
Recenzja