Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie? ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartos`ci artystycznej i rynkowej kształtowane sa? w znacznym stopniu w mediach społecznos`ciowych. Rozwo`j internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania tres`ci medialnych...
przeczytaj całość
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie? ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartos`ci artystycznej i rynkowej kształtowane sa? w znacznym stopniu w mediach społecznos`ciowych. Rozwo`j internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania tres`ci medialnych zmonopolizowanej wczes`niej przez duz˙e podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania tres`ci kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznos`ciowe, w pewnym sensie umoz˙liwiały ominie?cie tradycyjnych depozytariuszy wartos`ci kulturowej, w ich obre?bie tworzyły sie? hierarchie wartos`ci, nowe sieci powia?zan` i nowe kategorie pos`redniko`w, sprawiły, z˙e szybciej podejmuje sie? działalnos`c` profesjonalna?
ukryj opis
Recenzja