Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání (czeski)
Popis produktu
Jaki sens ma ocenianie? Jak powinien wyglądać proces oceniania i diagnostyki oraz jak odkrywać mocne strony dziecka? Ramowe programy nauczania przyniosły wiele zmian i między innymi powierzyły nauczycielom przedszkoli trudne zadanie - ocenianie postępów dzieci. Autorki książki pomagają czytelnikowi (zwłaszcza nauczycielowi, dyrektorowi przedszkola lub studentowi pedagogiki przedszkolnej) zrozumieć podstawowe zasady oceniania. Swoje tezy ilustrują na obrazowych przykładach i wskazują zarówno na pozytywne aspekty pracy w przedszkolach, jak i na błędy diagnostyczne. Wnioski psychologii rozwojowej i diagnostyki pedagogicznej łączą z indywidualizacją nauczania oraz z rozwojem kompetencji, które również określa odpowiedni ramowy program nauczania.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl