Formát (czeski)
Popis produktu
Książka bada szerokie możliwości formatu - parametru, który ma zasadnicze znaczenie dla odbioru produktu przez klienta, czy chodzi o ulotkę, plakat, katalog, reklamową broszurę, koperty, pocztówki, menu, opakowanie płyty CD, prezentację internetową, czasopismo czy książkę. Pokazuje, jak kreatywnym podejściem do wyboru formatu można osiągnąć przekonujące rezultaty zarówno w mediach drukowanych, jak i cyfrowych. Zawiera słowniczek pojęć poligraficznych.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl 
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                         
                                                                                                                                                                         
             
             
             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            