Strukturované učení v praxi (czeski)
Popis produktu
Autorki poświęcają uwagę uczniom z wysoko funkcjonującym autyzmem i zespołem Aspergera w zwykłej szkole. Przy przygotowaniu publikacji wykorzystały wieloletnie doświadczenie, które zdobyły podczas pracy terapeutycznej z uczniami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz w poradnictwie ich nauczycielom i bliskim osobom. Zaburzenia ze spektrum autyzmu są niewidocznym upośledzeniem o dalekosiężnych konsekwencjach dla pracy pedagogicznej - nie tylko dla nauczycieli, ale także dla uczniów, od których ze względu na ich zdolności intelektualne oczekuje się, że powinni w szkole „zupełnie normalnie” funkcjonować. Jednak skutki diagnozy obniżają ich ogólną funkcjonalność na tyle, że bez niezbędnego wsparcia w środowisku szkolnym zawodzą, spotykają się z niezrozumieniem i szeregiem niepowodzeń. Tymczasem często wystarczy wprowadzić drobne rozwiązania, które mogą znacząco poprawić sytuację ucznia z ASD. Czasami natomiast konieczne są działania bardziej rozległe.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl