Webcopywriting pro samouky (czeski)
Popis produktu
Z internetowej lamy swoim własnym copywriterem (łatwo i szybko). Nie masz wykształcenia marketingowego i nigdy nie pracowałeś w agencji internetowej? To jeszcze nie znaczy, że nie możesz wziąć tworzenia tekstów na stronę w swoje ręce! „Webcopywriting dla samouków” to książka napisana w taki sposób, żeby zrozumiała ją każda internetowa lama. Z jej pomocą zbudujesz przekonującą tożsamość w sieci, przygotujesz strategię treści na stronę i napiszesz teksty produktowe, które będą mieć sens dla klientów. Czego chcieć więcej, by działać w erze internetu? Tylko dobrego produktu, odrobiny odwagi i chęci do komunikacji z ludźmi. Reszta przyjdzie sama. Webowy copywriter i kreatywny twórca Pavel Šenkapoun wykorzystał swoje doświadczenia w pisaniu tekstów na zamówienie i stworzył książkę, która pod wieloma względami jest wyjątkowa. Swoim charakterystycznym stylem opisuje, nad czym warto się zastanowić przed pisaniem tekstów na stronę i budowaniem własnej marki, jak sformułować argumenty sprzedażowe, wybrać grupę docelową, jak napisać nagłówek, a także jaka powinna być właściwa struktura Twojej strony.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl