\nW kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę.\nKażdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca....
przeczytaj całość
\n
W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę.
\n
Każdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca. Aby przyciągnąć nowych klientów i mnichów do wioski, gracze ja rozbudowują, wznosząc nowe budynki, powiększając pola uprawne i sprzedając wyprodukowane dobra, a wszystko to pod presją uciekającego czasu.
\n
Co jakiś czas jeden z mieszkańców wioski umiera, pozostawiając swoje stanowisko wolne. I mimo, że można jego potomka przyuczyć do zawodu, to i tak wkrótce okaże się, że trzeba zaniedbać pewne obszary na rzecz innych.
\n
Nowe Pokolenia to samodzielna gra, której akcja toczy się w tym samym \"uniwersum\", co utytułowana gra POKOLENIA. Łącząc znajome elementy ze świeżą mechaniką oczaruje zarówno nowych graczy, jak i doświadczonych fanów Pokoleń.
\n
\nZawartość:
\n
\n• 1 plansza
\n• 4 plansze wiosek
\n• 108 kart
\n• 12 kości
\n• 70 czarnych znaczników
\n• 1 pionek szczura
\n• 4 pionki zarządców
\n• 1 notatnik
\n• 4 ponurych żniwiarzy
\n• 4 żetony wyrobników
\n• 4 żetony o wartości \"2/12\"
\n• 58 znaczników punktów historii
\n• 1 żeton rozpoczynającego gracza
\n• 4 znaczniki czasu
\n• 1 instrukcja
\n
ukryj opis
Recenzja