Domorodci a cestovatelé - (Hatla Matla) desková párty hra
Popis produktu
Społecznościowa gra komunikacyjna typu party dla podróżnika i tubylców dla 3-6 graczy od 12 lat. Nagrodzona jako Najlepsza gra rodzinna TECEPA 2013. Odkryj właściwy przedmiot na podstawie prostych wskazówek. Zakładaj się o powodzenie i zdobywaj punkty zwycięstwa za poprawnie odgadnięte przedmioty. Dzięki prostym zasadom możecie zacząć grać w kilka chwil jako podróżnik lub tubylec, który mówi w nieznanym języku hatla-matla. Gra zdobyła tytuł Najlepszej gry rodzinnej 2013 oraz Najlepszej gry towarzyskiej Tecepa 2013. Zabawna gra komunikacyjna dla 3-6 graczy od 12 lat, w której możecie zgadywać, obstawiać, korzystać z intuicji i także się pomylić. Świetna do ćwiczenia umiejętności komunikacyjnych i improwizacji. Odpowiednia dla każdego, kto chce dobrze się bawić. Proste zasady mieszczą się na jednej stronie A4. Przy grze gracze otrzymują kilka kart z przedmiotami rozwoju cywilizacji oraz karty prymitywnych symboli wraz z żetonami podstawowych cech. W każdej rundzie gracze dzielą się na podróżników i członków ludu Onkilonów, którzy muszą odkryć, jaki przedmiot podróżnik stara się przedstawić i wyjaśnić - bez słów. Ma do tego karty prostych symboli, które trzyma w ręku, oraz kilka żetonów cech. W zależności od trafności określenia właściwego przedmiotu, Onkiloni i podróżnik zdobywają różne punkty. Za błędny wybór można jednak także stracić punkty! Zależy również od podróżnika, jak bardzo zdecyduje się zaryzykować przy wyjaśnianiu. Podróżnik może naprowadzić tubylców, jak łatwo jest odgadnąć nieznany przedmiot, używając specjalnego żetonu Jasne jak dzień / Ciemne jak noc. Ten, kto zdobędzie najwięcej żetonów w trakcie gry, wygrywa. NASZA PORADA! Jeśli gra więcej niż 6 osób naraz, podzielcie się na pary lub grupki i grajcie zawsze jako jedna grupa za jedną figurkę. Co się stanie, gdy podróżnik zabłądzi w dzicz daleko na północy, między istoty spoza nowoczesnej cywilizacji? Kończą mu się zapasy i ogarnia go zmęczenie, ale mimo to musi się podnieść i przekonać tubylców, którzy go nie rozumieją, że nie przybył ze złymi zamiarami i musi wymienić swoje skarby na niezbędne do życia zapasy. Nawet jeśli nie rozumie języka tubylców, z ostatnich sił musi wytłumaczyć, co oferuje, aby przeżyć... i o tym właśnie jest gra towarzyska PODRÓŻNICY & TUBYLCY. (Grę można jeszcze spotkać pod nazwą Hatla-matla) Gra jest inspirowana powieścią Władimira Obruczewa o tajemniczej wyspie na Arktyce, która w przeszłości była kilkakrotnie dostrzegana z daleka przez badaczy polarnych. Przy powtarzanych wyprawach nie udało się jednak potwierdzić istnienia nowej wyspiarskiej krainy. W opowieści ekspedycja dawnych wygnańców odnajduje tajemniczą ziemię z bujną roślinnością, rosnącą pośrodku lodowych pustkowi w ogromnym kraterze dotąd niewygasłej wulkanicznej czaszy. Zamieszkują ją nie tylko praczłowiekowate zwierzęta, ale i lud Onkilonów, żyjący na poziomie człowieka epoki kamienia łupanego... KORZYŚCI: - Świetna do rozwoju improwizacji, komunikacji i intuicji - Gra imprezowa dla maks. 6 osób - rozwija umiejętność improwizacji i empatii - Więcej osób może grać w grupach - Burzy bariery komunikacyjne między ludźmi Z RECENZJI DESKOWEJGRY.COM: ....Bardzo podoba nam się wykonanie. Karty zawierają tematyczne ilustracje, które są naprawdę prymitywne i zabawne. ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA: 91 kart z symbolami, 49 kart postępu, 36 kwadratowych żetonów głosowania, 18 żetonów z symbolami cech, 6 kolorowych pionków, 1 żeton Jasno/Zaciemnione, 1 plansza do gry - licznik punktów zwycięstwa, 1 karta podpowiedzi, 1 instrukcja po czesku i słowacku
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje producenta
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl