Zero teorii
\nSama praktyka\nPolski autor w polskich realiach\nNajbardziej aktualna wiedza\nMarka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
\nNa medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
\nAutor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
\nSilna marka\nStrategia komunikacji marki\nIdentyfikacja wizualna\nNowy marketing\nCase studies\nMarketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
\n ukryj opis- Wydawnictwo: onepress
- Kod:
- Rok wydania: 2022
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 216
Recenzja