Coraz większa liczba informacji, szybkie tempo ich przetwarzania oraz rozwój wiedzy\ni technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona,\nprzechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne\npotrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat – poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach. Od bibliotekarzy, którzy pracują zarówno w bibliotekach szkolnych, jak i publicznych dowiedz się:\n• Jak postępować z trudnym czytelnikiem\n• Dlaczego warto budować markę biblioteki\n• Jak przyciągnąć do biblioteki najmłodsze dzieci, nastolatków, a jak licealistów i studentów\n• Co nastolatkowie i studenci mówią o współczesnych polskich bibliotekach\n• Co biblioteka powinna oferować seniorom\n• Skąd wziąć pieniądze na zajęcia\n• Jak zarządzać projektami\n• Jak pisać skuteczne prośby o wsparcie finansowe\n• Jak powinna wyglądać współpraca, gdy prywatne przedsiębiorstwo chce wspierać bibliotekę
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
- Kod:
- Rok wydania: 2022
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 276
- Szerokość opakowania: 16 cm
- Wysokość opakowania: 23 cm
Recenzja