Snadné čtení s porozuměním (czeski)

· EDIKA · 2022 · brožovaná lepená · 88 stron

Snadné čtení s porozuměním (czeski)

Towar w magazynie
Wystarczy kilka kliknięć i masz produkt w domu
Megasleva
31,39
31,39
Cena niższa o 27 % względem ZCD
Standardowo 43,22 zł
   

Popis produktu

Kup razem

  • Mogłoby Cię również zainteresować
  • Inne książki autora
  • Inne pozycje wydawcy
  • Ostatnio obejrzane
  • Podobní autoři
Ponad 50 000 produktów w magazynie

Podobní autoři

Angażujemy się w działalność charytatywną
Zweryfikowane recenzje są wyraźnie oznaczone, pozostałe nie są zweryfikowane.
Nie ma żadnych recencji. Bądź pierwszy i napisz swoją!
Váš avatar
Wybierz
Nazwisko
Twoja recenzja
0

Księga odwiedzin

Komentarze zweryfikowane są oznaczone w ten sposób, pozostałe nie są zweryfikowane.
Andrzej Siemieniako
Komentarz zweryfikowany
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Andrzej Gajda
Jesteście Państwo bardzo dobrzy w tym co robicie. Tak trzymać
Krzysztof
Szybka dostawa, doskonała komunikacja i świetna cena. Produkt zadziałał natychmiast. Polecam sklep i produkt każdemu.
Piotr
Świetne ceny i szybka dostawa – czego chcieć więcej.
Marta
Jestem zadowolona z szybkości dostawy. Kupiłam książkę jako prezent dla wnuczki i sprawiła jej ogromną radość.
Małgorzata
Jestem bardzo zadowolona ze sklepu. Szybka dostawa, mogę tylko polecić.
Joanna
Książka jest cudowna, uwielbiam tę pisarkę, a dostawa była szybka i bezproblemowa.
Monika
Szybka dostawa i dodatkowo zniżka na kolejne zakupy – super.
Jan
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Tomasz
Kupowałem już kilka razy i zawsze byłem zadowolony zarówno z produktów, jak i z dostawy. Mogę tylko polecić.
Ponad 1 000 000 rodzajów produktów

Współpraca hurtowa

Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.

hurtownie@megaksiazki.pl

Alkohol mogą kupować wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.

Potwierdź, że masz ukończone 18 lat.