Spotřební imaginace státního socialismu - Reklama v Československu 1948-1989 (czeski)
Popis produktu
Reklama socjalistyczna jest często postrzegana jako bezsensowność, sprzeczność albo przynajmniej paradoks. W powojennej Czechosłowacji, podobnie jak w innych krajach Europy Wschodniej, była jednak ugruntowaną dziedziną zatrudniającą dziesiątki tysięcy twórczych pracowników o różnych specjalizacjach, której działalność była przynajmniej od lat sześćdziesiątych poparta badaniami rynku, publiczności i skuteczności środków promocyjnych. Monografia zbiorowa „Wyobraźnia konsumpcyjna dyktatury komunistycznej” podchodzi do powojennej reklamy jako do formy komunikacji, w której specyficznie przecinają się interesy państwowej polityki gospodarczej w dziedzinie przemysłu i handlu, kultura konsumpcyjna, świat sztuki oraz zmieniające się warunki funkcjonowania mediów. Obszerna publikacja przedstawia zarówno kluczowe instytucje, postacie i kanały reklamy, jak i wgląd w język oraz obrazy socjalistycznej kultury konsumpcji. Ukazuje się we współpracy z Muzeum Narodowym przy wsparciu Ministerstwa Kultury Republiki Czeskiej.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl