The History of Graphic Design. Vol. 2, 1960-Today
Popis produktu
W tym drugim tomie Jens Müller zamyka swoją obszerą historię projektowania graficznego. Przedstawionych zostaje około 3 500 przełomowych prac z ostatnich sześćdziesięciu lat z całego świata. Szczegółowe opracowania 78 szczególnie charakterystycznych, wyznaczających trendy projektów i kampanii, portrety ważnych twórców, oś czasu dla każdej dekady oraz obszerny dodatek czynią tom encyklopedią projektowania komunikacyjnego - od ruchu hipisowskiego po aktualne, zupełnie nowe formy języka wizualnego.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl