Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (czeski)
Popis produktu
Podręcznik wprowadza uczniów w podstawy marketingu i zarządzania oraz ich znaczenie w świadczeniu usług w hotelarstwie i turystyce. Uczniowie poznają środowisko marketingu typowe dla wymienionej branży, nauczą się korzystać z poszczególnych narzędzi marketingowego mixu, analizować mocne i słabe strony hotelu, jego szanse, ale także zagrożenia w konkurencji. Zrozumieją rozwój zarządzania i opanują jego podstawy, poznają poszczególne funkcje menedżerskie. Analizują środowisko zarządzania, scharakteryzują osobowość menedżera i style kierowania. Zorientują się w systemie organizacji zarządzania w hotelarstwie. Zapoznają się także ze znaczeniem sieci hotelowych.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl