Marketing Základy marketingu 2 (czeski)
Popis produktu
Ten podręcznik przedstawia podstawy myślenia i świadomości marketingowej; jego celem jest pobudzenie u studentów chęci dalszego poznawania tej dziedziny. Studenci zapoznają się z marketingowym mixem, koncepcjami itd. Zrozumieją znaczenie zarządzania marketingowego i zdobędą podstawy do zrozumienia rynku oraz rozróżnienia otoczenia marketingowego. Czytelnicy nauczą się pracować z informacjami i efektywnie je oceniać.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl