Strategická komunikace (czeski)
Popis produktu
Książka jest pierwszą oryginalną publikacją o komunikacji strategicznej na czeskim rynku. Przedstawia komunikację strategiczną jako nowo rozwijającą się dziedzinę na pograniczu różnych nauk społecznych i humanistycznych: studiów nad komunikacją i mediami, ekonomii behawioralnej i psychologii, politologii i studiów nad bezpieczeństwem, technologii informacyjnych oraz innych. Autorka przejrzyście przedstawia podstawowe procedury, metody, narzędzia i taktyki stosowane w komunikacji strategicznej. Ma przy tym na uwadze nieustannie zmieniające się i rozwijające środowisko komunikacji cyfrowej i technologii cyfrowych. Nie mniej ważne, analizuje istotne dylematy etyczne, które są nieuchronną częścią praktyki komunikacji strategicznej. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków komunikacyjnych i nauk społecznych, jak i dla praktyków.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl