Jak se budují značky - Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky (czeski)
Popis produktu
Po sukcesie światowego bestsellera Jak budują się marki: czego handlowcy nie wiedzą, teraz ukazuje się książka Jak powstają marki: Nowo powstające rynki, usługi, dobra trwałego użytku, handel między firmami (B2B) i marki luksusowe i oferuje czytelnikom kontynuację drogi prowadzącej do bardziej przemyślanego marketingu opartego na praktyce.
Książka Jak powstają marki: Nowo powstające rynki, usługi, dobra trwałego użytku, handel między firmami (B2B) i marki luksusowe zajmuje się filarami zachowań zakupowych i efektywności marek - filarami, na których można zbudować konsekwentną strategię wzrostu marki i skuteczniejszy marketing.
Zaktualizowane wydanie wprowadza zmiany w treści wszystkich rozdziałów oraz jeden rozdział całkowicie nowy.
Ta książka na zawsze zmieni twoje myślenie o marketingu.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl
