Krizová intervence v kazuistikách (czeski)
Popis produktu
Pierwsza część książki za pomocą opowieści przedstawia podstawowe informacje o kryzysie i interwencji kryzysowej oraz na kazusach ilustruje podstawowe procedury rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Druga część traktuje o poszczególnych typach tych sytuacji i pokazuje główne wskazówki do działania (o czym nie zapomnieć, z czym i jak pracować) oraz szereg kazusów, które łączą omawiane tematy. Kazusy pochodzą z obszaru interwencji telefonicznej i z rozmów twarzą w twarz. Celem książki nie jest podanie wyczerpujących informacji o interwencji kryzysowej, lecz pokazanie praktycznych historii kryzysu, które mogą spotkać każdego z nas. Każda historia jest oryginalna i nie istnieje dla niej jedno rozwiązanie. Każdy pracownik działa w inny sposób i stosuje różne metody w różnym kontekście. Dlatego przedstawiony tekst ma wspierać czytelnika w poszukiwaniu dalszych dróg i własnych sposobów w pracy kryzysowej. Publikacja zawiera także fragmenty, które wchodzą w interakcję z czytelnikiem za pomocą pytań, zadań czy niedokończonych części. Bc. Filip Brož ukończył szkolenia z interwencji kryzysowej i pracuje m.in. jako arteterapeuta oraz konsultant Telefonu Zaufania. Współpracuje z czasopismem Psychologie Dnes. PhDr. Daniela Vodáčková jest psycholożką, psychoterapeutką i superwizorką, która od 25 lat zajmuje się tematyką interwencji kryzysowej. Uczy na Katedrze Pracy Socjalnej FFUK. Jest redaktorką i współautorką książki Krizová intervence (Portál, ostatnio 2012).
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl