Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl (czeski)
Popis produktu
Jak wyczarować cud? Legenda świata reklamy Rory Sutherland przekona cię, że rozwiązań problemów należy szukać tam, gdzie nikt inny - w sferach pozornej irracjonalności. Tylko tam bowiem odkryjesz prawdziwe motywy decyzji twoich klientów, współpracowników i ludzi w ogóle. Również swoich własnych, choć niewielu z nas potrafi się do nich przyznać.
Zrozumienie tego, co wpływa na nasze zachowanie, jak zbudować zaufanie do marki, czym jest sygnalizacja, jak wykorzystać efekt placebo i dlaczego wreszcie zastosować odkrycia psychologii behawioralnej nie tylko w reklamie, lecz w każdym biznesie - to wszystko Sutherland przekazuje stylem najzabawniejszego i najmądrzejszego towarzysza na przyjęciu. Będziesz się nawet cieszyć z przypisów. Ale przede wszystkim zyskasz odwagę, by wypróbować swoje najlepsze, pozornie nonsensowne pomysły wbrew racjonalności. Bo one mają sens.
Twoje wyobrażenia o świecie i ludziach rozbiją obserwacje takie jak:
Logika jest narzędziem, nie regułą.
W percepcji nie ma nic obiektywnego, choć jesteśmy przekonani o przeciwnym.
Próba wzmocnienia racjonalnego zachowania niekoniecznie prowadzi przez racjonalne argumenty.
Dobry osąd to także metoda naukowa.
Niespodziewane lub nielogiczne rzeczy przyciągają znacznie bardziej niż te wyraźnie logiczne.
Prawdziwy geniusz ludzkości polega na umiejętności bycia w przybliżeniu prawym.
Kocięta w reklamie działają. O autorze
Rory Sutherland (*1965) jest byłym dyrektorem kreatywnym OgilvyOne, obecnie wiceprzewodniczącym Ogilvy Group UK. W branży reklamowej i marketingowej działa od ponad 30 lat. Regularnie pisuje felietony do magazynu The Spectator. Dzięki brytyjskiemu humorowi jego wystąpienia na TED mają miliony odsłon.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl