Marketingová komunikace a public relations (czeski)
Popis produktu
Słownik zespołu autorów z Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Karola jest odpowiednikiem udanej „Praktycznej encyklopedii dziennikarstwa”, która doczekała się kilku wydań. Zawiera ponad dwieście pięćdziesiąt haseł objaśniających, które umożliwiają podstawową orientację w kluczowych koncepcjach dziedziny. Przeznaczony jest zarówno dla studentów, jak i dla tych, którzy w ramach swojej pracy stykają się z pojęciami komunikacji marketingowej.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl