Marketing pro začátečníky (czeski)
Popis produktu
Książka nawiązuje do udanego i wielokrotnie wznowionego tytułu Marketing - podstawy i procedury. W prosty i przejrzysty sposób zapozna początkującego ze wszystkim, co powinien wiedzieć o marketingu. Każde z poruszanych zagadnień jest żywo ilustrowane na modelowych przykładach, głównie z rynku krajowego. Dzięki temu szybko zrozumiesz mechanizmy, którymi kieruje się rynek krajowy. Po każdym rozdziale znajdują się praktyczne pytania do przemyślenia oraz ćwiczenia.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl