Moda jako manifest\nMarka jako pożądanie\nKobieta, która uczyniła z ubioru język sztuki i siły\nNiepozorny sklepik z torebkami w sercu Mediolanu. Dwaj bracia - Mario i Martino Prada. A potem światowa potęga modowa, której nazwa elektryzuje wybiegi, galerie i ulice wielkich miast. W centrum tej...
przeczytaj całość
Moda jako manifest
\n
Marka jako pożądanie
\n
Kobieta, która uczyniła z ubioru język sztuki i siły
\n
Niepozorny sklepik z torebkami w sercu Mediolanu. Dwaj bracia - Mario i Martino Prada. A potem światowa potęga modowa, której nazwa elektryzuje wybiegi, galerie i ulice wielkich miast. W centrum tej opowieści stoi jednak nie kto inny, jak Miuccia Prada - projektantka, intelektualistka, strateg. Dla młodej i zbuntowanej Miucci przejęcie rodzinnego biznesu oznaczało koniec młodości. W świecie ubrań i torebek czuła się obco, a do luksusu podchodziła niemal ze wstydem. A mimo to przekształciła rodzinny interes w globalne imperium.
\n
Co sprawia, że Prada jest jedną z najbardziej pożądanych marek na świecie? Jak buntownicza wizjonerka zmieniła oblicze luksusu na zawsze? I czy faktycznie diabeł ubiera się u Prady?
\n
Ebhart z reporterską precyzją odsłania kulisy tego sukcesu pokazując, jak kreatywność, przypadek i bezwzględna strategia ukształtowały nowoczesne oblicze Prady. To również wyraz miłości do mody, Mediolanu i Miucci.
ukryj opis
Recenzja