\n\"Przewodnik po krajach świata będący wprowadzeniem w świat kultury biznesu i negocjacji handlowych w kontekście różnic między danymi państwami. Publikację profesora Jerzego Schroedera wyróżnia przede wszystkim dokładna analiza oraz szczegółowość opisów etykiety biznesowej w skali...
przeczytaj całość
\n
\"Przewodnik po krajach świata będący wprowadzeniem w świat kultury biznesu i negocjacji handlowych w kontekście różnic między danymi państwami. Publikację profesora Jerzego Schroedera wyróżnia przede wszystkim dokładna analiza oraz szczegółowość opisów etykiety biznesowej w skali międzynarodowej. Autor przedstawia takie elementy postępowania w danych krajach, jak umawianie spotkań, powitanie i tytułowanie, przyjęcia oficjalne i towarzyskie, ubiór, rozmowy i zachowania negocjacyjne, gestykulacja i zachowania publiczne oraz wręczanie i przyjmowanie upominków.
\n
Jeśli chcemy z sukcesem prowadzić interesy, zwłaszcza na rynkach zagranicznych, absolutną koniecznością jest znajomość biznesowego savoir-vivre\'u. Zasady właściwego zachowania się w każdej sytuacji są bowiem tak samo ważne, jak wiedza i umiejętności, To wyznacznik profesjonalizmu firmy. Jak więc reprezentować siebie i swoje przedsiębiorstwo na rynkach zagranicznych, aby zrobić nie tylko dobre pierwsze wrażenie, ale także budować właściwe i oczekiwane przez obie strony relacje biznesowe? \'\'Etykieta biznesu w kontaktach międzynarodowych\'\' to przewodnik ułatwiający poruszanie się w kręgach biznesu przedstawionych w nim krajów, opisujący zwyczaje i sposoby zachowania się towarzyszące kontaktom biznesowym.\nCentralnym punktem tej książki jest założenie, że każdy człowiek w swoim życiu doświadcza pewnej transformacji przejścia z etapu materialnego do duchowego. Ten etap duchowy to właśnie Inna Droga, której początkiem są często trudne i bolesne przeżycia.\"
\n
ukryj opis
Recenzja