Marketingová komunikace (czeski)
Popis produktu
Nowe, znacznie przerobione i zaktualizowane wydanie książki „Komunikacja marketingowa” powstało ponownie we współpracy z czołowymi praktykami. Głównym autorem jest uznany ekspert - kierownik Katedry Marketingu na VŠE. Książka kompleksowo omawia zagadnienia komunikacji marketingowej i zawiera przykłady wyłącznie z czeskiego środowiska. Dowiesz się wszystkiego istotnego o funkcji i praktycznym zastosowaniu reklamy, direct marketingu, wsparcia sprzedaży, PR, event marketingu i sponsoringu, sprzedaży osobistej oraz komunikacji online. Po jej przeczytaniu będziesz potrafił ustalić właściwe cele komunikacyjne, wybrać odpowiednią strategię komunikacji i dobrać odpowiednie narzędzia komunikacyjne.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl