Hitmakeři (czeski)
Popis produktu
Nic nie staje się „wiralowe“. Jeśli myślisz, że popularne filmy, piosenki czy aplikacje pojawiają się znikąd i w dzisiejszej przeładowanej przestrzeni medialnej odnoszą sukces tylko dzięki szeptance, nie znasz ich prawdziwej historii. Każdy hit ma swoją tajną historię, a nawet najbardziej olśniewające pomysły mogą upaść, jeśli nie połączą się z odpowiednią siecią. Derek Thompson w swojej książce odkrywa psychologię stojącą za osobistymi preferencjami i gustem oraz obnaża ekonomię rynków kulturowych, które niepostrzeżenie kształtują nasze życie. Burzy sentymentalne mity show-biznesu o tworzeniu hitów i pokazuje, że sama jakość nie wystarcza do sukcesu, że nikt nie ma „dobrego gustu” raz na zawsze i że kilka najpopularniejszych produktów w historii dzielił od totalnej porażki zaledwie krok. Hitmakerzy to czarowna wyprawa za hitami popkultury i za najcenniejszą walutą XXI wieku - uwagą ludzi. Dowiesz się na przykład: - dlaczego największe innowacje rozprzestrzeniają się najgorzej, a najlepiej przyjmują się rzeczy znajome, jedynie nieznacznie ulepszone (i jak szukać „optymalnej nowości”) - że wiralność nie istnieje w prostym sensie, ponieważ hity rozchodzą się kaskadowo, i jak stworzyć globalną kaskadę - że przy rozprzestrzenianiu hitów dużą rolę odgrywa przypadek, któremu jednak możemy pomóc - jak skuteczne jest stosowanie powtórzeń nie tylko w tekście, ale i w muzyce oraz designie - że gust w dużej mierze wynika ze wszystkiego, z czym dana osoba miała do czynienia, a nie z jakiegoś wrodzonego ustawienia czy wychowania - jak sprawić, by ludzie mówili o twoim produkcie, i dlaczego musi on być interesujący przede wszystkim dla szerszego kręgu poza twoimi przyjaciółmi - dlaczego tak ważne jest rozumienie Facebooka jak gazety - jak korzystać z powtarzalnej ekspozycji, czyli wystawiania ludzi na twój produkt - dlaczego preferencje innych często stają się naszymi własnymi i jak to wykorzystać - że zasada mody brzmi „nowe jest dobre, stare jest złe, a bardzo stare znów jest dobre” i jak uczynić z tradycji modę
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl