Strategie digitálního marketingu (czeski)
Popis produktu
Potrafisz krótko podsumować, czego chcesz osiągnąć w najbliższej przyszłości? Jeśli nie, nie masz strategii. Jeśli potrafisz to sformułować, ale nie wiesz, jak ruszyć z miejsca, także jej nie masz. Jeśli masz wizję i jasny pomysł, jak ją zrealizować, wtedy strategię masz. Aby jednak osiągnąć pożądane rezultaty, twoja strategia musi opierać się na badaniach i być wspierana przez kierownictwo firmy. Ta książka przeprowadzi Cię przez kluczowe kroki budowy i wdrażania skutecznej strategii. Strategie marketingu cyfrowego dostarcza przejrzysty, uporządkowany przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez planowanie, realizację i mierzenie poszczególnych kanałów, platform i technik. Oferuje także analizę niezbędnych praktyk, takich jak wykorzystanie mediów społecznościowych, optymalizacja dla wyszukiwarek, płatne wyszukiwanie, marketing treści i doświadczenie użytkownika. Książka między innymi zawiera: studia przypadków i analizy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola i wielu innych, które pomogą Ci porównać Twoją strategię z najlepszymi najnowsze informacje z zakresu automatyzacji marketingu, wysyłania wiadomości i e-maili, integracji online i offline oraz wpływu technologii, w tym sztucznej inteligencji porady i wskazówki dotyczące ochrony danych i prywatności.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl