Positioning: The Battle for Your Mind (angielski)
Popis produktu
Rozdział 1. Czym właściwie jest pozycjonowanie. Rozdział 2. Atak na umysł. Rozdział 3. Dostać się do umysłu. Rozdział 4. Te małe drabinki w twojej głowie. Rozdział 5. Stąd nie da się tam dojść. Rozdział 6. Pozycjonowanie lidera. Rozdział 7. Pozycjonowanie naśladowcy. Rozdział 8. Repozycjonowanie konkurencji. Rozdział 9. Siła nazwy. Rozdział 10. Pułapka braku nazwy. Rozdział 11. Pułapka darmowego przejazdu. Rozdział 12. Pułapka rozszerzania linii. Rozdział 13. Kiedy rozszerzanie linii może zadziałać. Rozdział 14. Pozycjonowanie firmy: Xerox. Rozdział 15. Pozycjonowanie kraju: Belgia. Rozdział 16. Pozycjonowanie wyspy: Jamajka. Rozdział 17. Pozycjonowanie produktu: Milk Duds. Rozdział 18. Pozycjonowanie usługi: Mailgram. Rozdział 19. Pozycjonowanie banku z Long Island. Rozdział 20. Pozycjonowanie banku z New Jersey. Rozdział 21. Pozycjonowanie ośrodka narciarskiego: Stowe. Rozdział 22. Pozycjonowanie Kościoła katolickiego. Rozdział 23. Pozycjonowanie siebie i swojej kariery. Rozdział 24. Pozycjonowanie Twojego biznesu. Rozdział 25. Gra w grę pozycjonowania.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl