Popis produktu
Punktem wyjścia do napisania tej książki były niezwykle udane seminaria Iva Tomana poświęcone kierowaniu ludźmi i obsłudze klienta. Dowiesz się podstawowych i najważniejszych elementów marketingu bezpośredniego. Ponadto, jak przyciągnąć ludzi na Rosyjskie Koło - to znaczy, jak utrzymać ich jako swoich klientów. Następuje część, która obali absolutnie wszystko, w co dotąd wierzyłeś. Nosząc tytuł „Mity naszego szkolnictwa”. Na koniec dowiesz się, jak świadczyć obsługę klienta tak, aby tak zwane recyklingowali się - ponownie kupowali twoje produkty.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje producenta
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl