Exploring Marketing Research (with Qualtrics Printed Access Card), m. Buch, m. Online-Zugang
1 197,69
zł
Part I: INTRODUCTION.
1. The Role of Marketing Research.
2. Harnessing Big Data into Better Decisions.
3. The Marketing Research Process.
4. The Human Side of Marketing Research: Organizational and Ethical Issues.
Part II: DESIGNING RESEARCH STUDIES.
5. Qualitative Research Tools.
6. Secondary...
przeczytaj całość
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Komentarze zweryfikowane są oznaczone w ten sposób, pozostałe nie są zweryfikowane.
Andrzej Gajda
Jesteście Państwo bardzo dobrzy w tym co robicie.
Tak trzymać
Krzysztof
Szybka dostawa, doskonała komunikacja i świetna cena. Produkt zadziałał natychmiast. Polecam sklep i produkt każdemu.
Piotr
Świetne ceny i szybka dostawa – czego chcieć więcej.
Marta
Jestem zadowolona z szybkości dostawy. Kupiłam książkę jako prezent dla wnuczki i sprawiła jej ogromną radość.
Małgorzata
Jestem bardzo zadowolona ze sklepu. Szybka dostawa, mogę tylko polecić.
Joanna
Książka jest cudowna, uwielbiam tę pisarkę, a dostawa była szybka i bezproblemowa.
Monika
Szybka dostawa i dodatkowo zniżka na kolejne zakupy – super.
Jan
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Tomasz
Kupowałem już kilka razy i zawsze byłem zadowolony zarówno z produktów, jak i z dostawy. Mogę tylko polecić.
Michał
Bardzo lubię u was kupować, zawsze pełna satysfakcja.
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl