Principles and Practice of Marketing (angielski)
334,77
zł
PART 1 - Concepts and Contexts
Chapter 1 - Marketing: Managing the Exchange Process
Chapter 2 - The Marketing Environment
PART 2 - Markets and People
Chapter 3 - Consumer Behaviour
Chapter 4 - Business-to-Business Marketing
Chapter 5 - Marketing Research and Information Systems
Chapter 6 -...
przeczytaj całość
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Komentarze zweryfikowane są oznaczone w ten sposób, pozostałe nie są zweryfikowane.
Andrzej Siemieniako
Komentarz zweryfikowany
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Andrzej Gajda
Jesteście Państwo bardzo dobrzy w tym co robicie.
Tak trzymać
Krzysztof
Szybka dostawa, doskonała komunikacja i świetna cena. Produkt zadziałał natychmiast. Polecam sklep i produkt każdemu.
Piotr
Świetne ceny i szybka dostawa – czego chcieć więcej.
Marta
Jestem zadowolona z szybkości dostawy. Kupiłam książkę jako prezent dla wnuczki i sprawiła jej ogromną radość.
Małgorzata
Jestem bardzo zadowolona ze sklepu. Szybka dostawa, mogę tylko polecić.
Joanna
Książka jest cudowna, uwielbiam tę pisarkę, a dostawa była szybka i bezproblemowa.
Monika
Szybka dostawa i dodatkowo zniżka na kolejne zakupy – super.
Jan
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Tomasz
Kupowałem już kilka razy i zawsze byłem zadowolony zarówno z produktów, jak i z dostawy. Mogę tylko polecić.
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl