Measure What Matters: OKRs: The Simple Idea that Drives 10x Growth
Popis produktu
„Measure What Matters” to rewolucyjne podejście do biznesu, które zostało przyjęte przez niektóre z najbardziej udanych startupów Doliny Krzemowej. To ruch stojący za eksplodującym wzrostem Intela, Google, Amazonu, Ubera i wielu innych. „Measure What Matters” polega na wykorzystaniu celów i kluczowych rezultatów (czyli OKR-ów) do podejmowania trudnych decyzji dotyczących priorytetów biznesowych. Chodzi o komunikowanie tych celów w całej firmie - od pracowników na poziomie podstawowym po CEO - oraz o zbieranie terminowych, istotnych danych do śledzenia postępów - aby mierzyć to, co ma znaczenie. Kiedy Google zaczynał, jego założyciele dysponowali niesamowitą technologią, energią przedsiębiorczą i ogromnymi ambicjami, ale nie mieli biznesplanu. John Doerr nauczył ich sprawdzonego podejścia do doskonałości operacyjnej, które pomogło im osiągnąć wielkość. Od tamtej pory podzielił się OKR-ami z ponad pięćdziesięcioma firmami, osiągając wyjątkowe sukcesy. W tej książce Larry Page, Bill Gates, Bono, Sheryl Sandberg i wielu innych wyjaśniają, jak OKR-y pomogły im przekroczyć wszelkie oczekiwania i prowadzić organizacje z koncentracją i zwinnością.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl