Proaktive Kundenbindung im B2B-Bereich (niemiecki)
161,54
zł
Cena niższa o 21 % względem ZCD
Standardowo 203,33 zł
Textprobe:
Kapitel 3.3: Beschwerdemanagement:
Wenn Unternehmen im Rahmen ihres Kundenbeziehungsmanagements einen Fokus auf das Ziel der Kundenbindung legen, ist der Minimierung von Kundenunzufriedenheit zur Verhinderung von Kundenverlusten erste Priorität einzuräumen. Dabei kommt dem...
przeczytaj całość
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Komentarze zweryfikowane są oznaczone w ten sposób, pozostałe nie są zweryfikowane.
Andrzej Siemieniako
Komentarz zweryfikowany
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Andrzej Gajda
Jesteście Państwo bardzo dobrzy w tym co robicie.
Tak trzymać
Krzysztof
Szybka dostawa, doskonała komunikacja i świetna cena. Produkt zadziałał natychmiast. Polecam sklep i produkt każdemu.
Piotr
Świetne ceny i szybka dostawa – czego chcieć więcej.
Marta
Jestem zadowolona z szybkości dostawy. Kupiłam książkę jako prezent dla wnuczki i sprawiła jej ogromną radość.
Małgorzata
Jestem bardzo zadowolona ze sklepu. Szybka dostawa, mogę tylko polecić.
Joanna
Książka jest cudowna, uwielbiam tę pisarkę, a dostawa była szybka i bezproblemowa.
Monika
Szybka dostawa i dodatkowo zniżka na kolejne zakupy – super.
Jan
Pełna satysfakcja. Zdecydowanie polecam ten sklep.
Tomasz
Kupowałem już kilka razy i zawsze byłem zadowolony zarówno z produktów, jak i z dostawy. Mogę tylko polecić.
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl