Innowacje. Następny krok opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
● Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci
● Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji
● Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Kod:
- Rok wydania: 2010
- Język: Polski
- Oprawa: Oprawa twarda wypełniona gąbką
- Liczba stron: 380
- Kategoria: Podręczniki szkolne
- Szerokość opakowania: 22.7 cm
- Wysokość opakowania: 15 cm
Recenzja