Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (czeski)
Drugi gatunekWarianty produktu
Popis produktu
Unikalna na rynku publikacja jest przeznaczona dla wszystkich menedżerów i pracowników wykonawczych organizacji, które świadczą usługi publiczne (edukacja, służba zdrowia, transport publiczny, usługi socjalne, administracja publiczna itp.) lub które jako zamawiający publiczni je zlecają.
Doświadczony autor w przystępny sposób zapoznaje czytelnika z podstawowymi zasadami zarządzania marketingowego i strategicznego zarządzania zorientowanego na klienta oraz na prostych przykładach i studiach przypadku pokazuje, jak je stosować w środowisku usług publicznych. Również w usługach publicznych funkcjonuje zarządzanie marketingowe ze wszystkimi prawidłowościami tak jak w przypadku dowolnego produktu lub usługi komercyjnej. Problem ten jest jednak w czeskiej literaturze menedżerskiej zupełnie wyjątkowy - do usług publicznych podchodzi się przede wszystkim z perspektywy finansów publicznych, a nie relacji z klientem. Użytkownicy usług publicznych są dziś zachęcani do tego, by oczekiwać wartości za pieniądze, ale dostawcy często nie potrafią jej dostarczyć i zaprezentować.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl