Základy moderního řízení kvality (czeski)
Popis produktu
Człowieka od zawsze fascynowała jakość. Patrząc kilka dekad wstecz, na okres komunizmu, a dokładniej rzecz ujmując socjalizmu, obywatele komunistycznej części Europy Środkowej i Wschodniej przeglądali zachodnie katalogi dóbr konsumpcyjnych i innych asortymentów produktów, podziwiając wzornictwo i funkcje pralek, lodówek, telewizorów oraz innych wyrobów. Od czasu do czasu komuś udało się nabyć taki produkt, a sąsiedzi i znajomi zachwycali się nim podczas wizyt. Z drugiej strony trzeba jednak powiedzieć, że w niektórych aspektach jakość w tamtym okresie również istniała w komunistycznej części Europy. Dotyczyło to czasem wyrobów o charakterze technicznym, ale jakość była widoczna zwłaszcza w przypadku żywności. Książka stara się przedstawić podstawowe pojęcie jakości i zarządzania jakością z perspektywy organizacji, która ją tworzy. Jednocześnie część tekstu poświęcona jest jakości z punktu widzenia konsumenta, aby spojrzenie na jakość było także dostępne z tej drugiej strony. Dzięki temu czytelnik powinien uzyskać spójny obraz jakości z obu punktów widzenia. Tekst może być wykorzystywany do nauczania na uczelniach wyższych o profilu ekonomicznym i technicznym oraz jako materiał dla pracowników zainteresowanych resortów.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl