Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
,,(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego.\"
Jagna Marczułajtis-Walczak
,,Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych\"
z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Kod:
- Rok wydania: 2011
- Język: Polski
- Oprawa: Broszurowa/paperback
- Liczba stron: 174
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23.5 cm
Recenzja