To nie jest książka o strategii biznesowej.
\nStrategia zmienia się jak pory roku.
\nTo książka o czymś znacznie trwalszym.
\n\n
U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście The Diary of a CEO leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do wykorzystania przez każdego, kto chce stworzyć coś wielkiego lub stać się kimś wielkim.
\n\n
To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać doskonałe wyniki.
\n\n
Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszystkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.
\nTe zasady sprawdzają się teraz i będą się sprawdzać za sto lat.
\nGotowi? Zaczynamy?
\n\nPodcast Stevena Bartletta The Diary of a CEO (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najbardziej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa nowe doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast The Diary of a CEO jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem pamiętnik (diary) w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie zwykle się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.
\n\nSteven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz nowatorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w Forbesie, Business Insiderze, Financial Timesie i Guardianie. Został zaliczony do grona 30 Under 30 Forbesa (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą Dragons Den. Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy podczas VTEX Day. Jego pierwsza książka Happy Sexy Millionaire trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów Sunday Timesa.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Insignis Media
- Kod:
- Rok wydania: 2024
- Język: Polski
- Oprawa: Broszurowa/paperback
- Liczba stron: 384
- Szerokość opakowania: 14 cm
- Wysokość opakowania: 21 cm
- Głębokość opakowania: 3 cm
- Waga: 420 g
Recenzja