1001 reklamních tipů (czeski)
Popis produktu
Ta książka wyjaśnia, co w reklamie działa, a co nie. Używa formatu rozdziałów w stylu „Jak to zrobić”, i jest dzięki temu szczegółowym przewodnikiem po tworzeniu reklamy, która przynosi efekty. Cytuje dziesiątki przykładów z kampanii reklamowych, oferuje informacje, narzędzia i techniki potrzebne do wprowadzenia dowolnego produktu lub usługi na rynek. Znajdziesz tu rodzaje słów, które przekonują, jak napisać skuteczny tekst reklamowy, promocje, które naprawdę działają, najskuteczniejsze slogany i logotypy, typy układów, które przyciągają uwagę, kiedy stosować reklamy porównawcze, humor i seks, kiedy stosować rekomendacje, dlaczego wybór kroju pisma jest tak ważny i wiele innych przydatnych rad.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl