Blender - naučte se 3D grafiku (czeski)
Popis produktu
W sierpniu 2009 roku ukazało się 2. wydanie, które jest zaktualizowane do nowszych wersji i uzupełnione o nowe możliwości Blendera.Każdy (nawet początkujący) użytkownik komputera spotyka się z grafiką komputerową, czy to bezpośrednio w systemie operacyjnym, czy w niektórych aplikacjach. Wraz ze wzrostem wydajności komputerów coraz większe zastosowanie znajduje grafika komputerowa 3D. Obecnie znajduje ona zastosowanie w obszarach CAD/CAM, w grach komputerowych oraz w reklamie i filmie i bez wątpienia jest to bardzo interesująca dziedzina, która przyciąga wielu użytkowników komputerów. Cała treść tej książki dotyczy programu Blender. Jest to wolne oprogramowanie, wieloplatformowe (dostępne dla kilku systemów operacyjnych) i jednocześnie niewymagające pod względem sprzętowym, a jednak całkiem potężne narzędzie przeznaczone do pracy z grafiką 3D. Pozwala modelować pojedyncze obiekty, jak i tworzyć rozległe sceny. A wszystko to potrafi wyrenderować (jeśli chcemy, także z użyciem ray tracingu) do jednego z wielu formatów bitmapowych. Blender oferuje jednak znacznie więcej. Między innymi wspiera tworzenie animacji i dysponuje wieloma narzędziami animacyjnymi. Efektem Twojej pracy może być więc również bardzo złożona animacja.Książka "Blender - naucz się grafiki 3D" przeprowadzi Cię przez to wszystko. Jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i średnio zaawansowanych użytkowników, którzy chcieliby wkroczyć w świat grafiki 3D bez dużych nakładów finansowych. Może być przewodnikiem nie tylko dla tych z Was, którzy w przyszłości chcieliby się zawodowo zajmować tą dziedziną, ale także dla entuzjastów traktujących grafikę 3D jako hobby i chcących zorientować się, na czym polega praca grafika 3D lub animatora. Książka może być również przydatna dla tych, którzy mieli już do czynienia z jakimś podobnym programem 3D (prawdopodobnie komercyjnym). Tacy użytkownicy mogą porównać narzędzia Blendera z tymi, które oferuje znany im program. I być może będą zaskoczeni, co wszystko można w Blenderze zrobić, zważywszy na fakt, że nie kosztuje ani złotówki.Historia wydań * 1. wydanie - wrzesień 2006 - ISBN 80-7300-203-5 * 2. wydanie - sierpień 2009 - ISBN 978- 80-7300-244-2 Krótka zawartość 1. Historyczny rozwój programu Blender 2. Co można robić w programie Blender 3. Instalacja programu Blender 4. Opis środowiska i podstawowa obsługa Blender 5. Renderowanie sceny i ustawienia wyjścia 6. Obiekty w scenie i podstawowa praca z nimi 7. Praca z obiektami typu mesh 8. Praca z krzywymi, powierzchniami i tekstem 9. Obiekty typu meta 10. Ustawienia materiałów 11. Tekstury 12. Światła 13. Praca z kamerą 14. Otoczenie sceny 15. Rozszerzone możliwości renderingu 16. Outliner 17. Animacja 18. Systemy cząstek 19. Skrypty Pythona
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl