Disney Robin Hood: Šerif z Nottinghamu
Popis produktu
Popularna blefowa gra imprezowa z nową licencją Disneya.
Król Richard wyruszył na wojnę. Jego brat, złowrogi książę Jan, przejął władzę podczas jego nieobecności. Razem ze swoim poplecznikiem, Szeryfem z Nottinghamu, rozkoszują się skradzionym królewskim skarbem i nałożyli zabójcze podatki na bezbronnych wieśniaków.
Robin Hood i jego wesoła kompania dobroczyńców postanawiają chronić biednych i ocalić swoją ziemię.
Z waszą pomocą wspólnie odzyskają królewski skarb i potajemnie dostarczą towary tym, którzy potrzebują ich najbardziej! Stańcie się graczem, który na końcu gry będzie najbogatszym i najbardziej dobroczynnym.
Pomóżcie biednym wieśniakom, których książę Jan tak bardzo prześladuje, i przynieście im towary! Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystko, co trafia do wioski, kontroluje książęcyn poplecznik - Szeryf z Nottinghamu.
Aby go przechytrzyć, będziecie musieli namówić szeryfa, by was wpuścił… wszelkimi możliwymi sposobami!
Gra rozgrywana jest w kilku rundach. W każdej rundzie jeden z graczy pełni rolę szeryfa, podczas gdy pozostali grają jako Robin Hood, Mały John, lady Klapka (lady Kvochavou?), lady Marian albo brat Tuck.
Runda gry składa się z 5 faz, które należy wykonać w podanej kolejności:
1. Handel towarem
Możecie odrzucać niepotrzebne karty i dobierać nowe w nadziei na uzyskanie idealnego zestawu towarów, które wyniesiecie na targ.
2. Ładowanie towaru
Wkładajcie karty towarów, które chcecie zanieść do wioski, do swojej sakwy kupieckiej.
3. Deklaracja towaru
W tej fazie oznajmiacie szeryfowi, jakie towary niesiecie do wioski. Oczywiście zawsze istnieje możliwość oszustwa i podstępu!
4. Kontrola sakw kupieckich
Teraz przychodzi kolej na szeryfa! Jako szeryf możecie zdecydować, które z sakw skontrolujecie. Jeśli złapiecie kogoś na kłamstwie, nabierzecie dodatkowe podatki. Uważajcie jednak, by nie skontrolować uczciwego gracza, bo wówczas to on zabierze wam pieniądze.
5. Koniec rundy
Na końcu rundy gracz pełniący rolę szeryfa przekazuje figurkę szeryfa graczowi siedzącemu po jego lewej stronie. Ten gracz zostaje nowym szeryfem.
Jeżeli wszyscy gracze byli szeryfem 3× (w grze 3-osobowej) lub 2× (w grze 4-5-osobowej), gra natychmiast się kończy!
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
• 204 karty
• 5 sakw kupieckich
• 5 plansz graczy
• 4 karty wieśniaków
• 36 żetonów wieśniaków
• 133 żetony monet
• 1 figurka szeryfa
• 1 instrukcja
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje producenta
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl