Magiczne klany przygotowują się do nowej epoki
\n\n
Nastał czas zmierzchu dotychczasowego świata. Kruszą się granice rzeczywistości i budzą się siły nadprzyrodzone. Drzewo Świata otwiera swe pełne blasku bramy prowadzące do nieznanych i odległych regionów. Wysyłaj tam wiedźmy ze swojego klanu, aby odkrywały nowe miejsca mocy i przejmowały nad nimi kontrolę. Odprawiaj tajemne rytuały i walcz o magiczne kamienie. Na tronie może zasiąść tylko jedna osoba!
\n\n
Evenfall to strategiczna gra, w której uczestnicy przewodzą potężnym klanom wiedźm w trudnych czasach zawirowań i konfliktów. Rozgrywka opiera się o efektywne zarządzanie kartami, by jak najlepiej wykorzystać łączące je zależności. Wykorzystując zarówno popularne, jak i nowatorskie mechanizmy, oferuje satysfakcjonującą rozgrywkę, która nabiera smaku, w miarę jak poznajemy wewnętrzne synergie.
\nNa czym to polega?
\n\n
- \n
- Rozgrywka w Evenfall trwa trzy rundy, a każda z nich obejmuje cztery fazy. \n
- W fazie zwiadu gracze pobierają surowce, manę i karty, jak wskazują ich planszetki klanów. \n
- W fazie akcji uczestnicy rozgrywają tury w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W pojedynczej turze gracz wykonuje jedną akcję główną i dowolną liczbę akcji darmowych. \n
- W ramach akcji możemy: pozyskiwać nowe miejsca mocy, aktywować pola akcji poprzez wysyłanie na nie wiedźm i mędrców, a także aktywować żeton klanu, co pozwoli na przykład na zbieranie surowców. \n
- Sercem gry są jednak karty, które mamy na ręce. Zarówno rytuały, jak i specjaliści mają określony koszt w zasobach, jednak po zagraniu oferują potężne efekty. To właśnie one, umiejętnie zagrywane i łączone, będą zapewniały nam bonusy w trakcie gry i punkty zwycięstwa pod koniec. \n
- Gdy wszyscy gracze spasują, faza akcji dobiega końca i rozpoczyna się faza walk w każdym regionie rozgrywa się rywalizacja o trofea i magiczne kamienie. \n
- W ostatniej fazie gracze przygotowują się do następnej rundy albo, w rundzie trzeciej, do punktowania na koniec gry. \n
\n
Zawartość:
\n- \n
- 4 dwuwarstwowe planszetki klanów \n
- 4 liczniki many \n
- 3 plansze regionów \n
- plansza punktacji \n
- planszetka Automy \n
- 156 kart \n
- 109 drewnianych elementów \n
- 93 żetony \n
\n
\n ukryj opis
- Wydawca: Rebel
- Kod:
- Rok wydania: 2000
- Język: Polski
Recenzja