W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
\n\n
Na czym to polega?
\n\n
Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
\n\n
Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
\nZamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
\n\n
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
\n\n
Zawartość:
\n\n
96 kafelków segmentów centrum handlowego
\nplansza Centrum Zaopatrzenia 3000
\n56 klientów
\n16 kart atrakcji
\n14 kafelków atrakcji
\n4 kafelki wejść głównych
\nplanszetka parkingów
\n8 kafelków parkingów
\n12 początkowych kafelków pieniędzy
\n12 żetonów balonów
\n4 rusztowania
\nznacznik pierwszego gracza
\n\n ukryj opis
- Wydawca: Rebel
- Kod:
- Rok wydania: 2000
- Język: Polski
Recenzja