\n
PĘTLA to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady PĘTLI, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.
\n
\n
Pętla - wspólny wróg jednoczy!
\n
\n
Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir... A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!
\n
\n
Zawartość pudełka z grą Pętla:
\n
\n
1 plansza czasoprzestrzeni,
\n
1 plansza kwatery głównej,
\n
1 model machiny dra Fuksa,
\n
5 drewnianych pionków agentów,
\n
100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny),
\n
65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich),
\n
10 kafli sabotażu,
\n
3 kafle wiru,
\n
8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry),
\n
38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki),
\n
1 woreczek,
\n
1 broszura operacyjna,
\n
1 karta z zasadami gry solo,
\n
instrukcja.
\n
\n
\n
ukryj opis
Recenzja