\nUwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wiedźmia Skała.\n \nCzas znów spotkać się w miejscu mocy!\n \nMinęło kolejne stulecie, po którym wiedźmy i czarodzieje znów gromadzą się przy magicznej Wiedźmiej Skale, aby odnowić wytwarzaną przez nią sieć...
przeczytaj całość
\n
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wiedźmia Skała.
\n
\n
Czas znów spotkać się w miejscu mocy!
\n
\n
Minęło kolejne stulecie, po którym wiedźmy i czarodzieje znów gromadzą się przy magicznej Wiedźmiej Skale, aby odnowić wytwarzaną przez nią sieć energii i wzmocnić własną pozycję w czarodziejskim świecie. Tym razem zgromadzenie odbywa się podczas pełni księżyca, którego światło sprawia, że moce arcymistrzów stają się jeszcze potężniejsze...
\n
\n
Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
\n
\n
Co wprowadza dodatek?
\n
\n
\n- Arcymistrzów, którzy zastępują duże figurki wiedźm z gry podstawowej. Duże wiedźmy możemy usunąć lub przyjąć dla ich użycia nową, specjalną zasadę opisaną w instrukcji.
\n- Moduł wzmocnionych składników, który symbolizuje coraz większą biegłość magów. Zawiera 6 płytek mocy z identycznymi symbolami, ułatwiającymi tworzenie skupisk. Można je pozyskać tylko w kilku konkretnych miejscach na planszy.
\n- Moduł magii pełni księżyca, w ramach którego nowi zwierzęcy towarzysze pozwolą nam zyskać dostęp do ukrytych mocy i wyjątkowych zdolności.
\n
\n
\n
Zawartość:
\n
\n
\n- 4 arcymistrzów,
\n- 4 wieże,
\n- 6 płytek akcji,
\n- 4 kafelki dostępu do płytek mocy,
\n- 3 zwoje,
\n- 6 pełni księżyca,
\n- 4 żetony zwierząt.
\n
\n
\n
\n
ukryj opis
Recenzja