\nNiebanalny pojedynek dwóch umysłów.\n \nZastaw przemyślaną pułapkę i pochwyć zarządcę przeciwnika, zanim on uczyni to samo z Twoim. Ale uważaj - po planszy grasuje ptak Mana, który utrudnia ruchy graczy i zmusza ich do wprowadzania poprawek w przemyślanej strategii!\n \nCosmoludo: Mana to...
przeczytaj całość
\n
Niebanalny pojedynek dwóch umysłów.
\n
\n
Zastaw przemyślaną pułapkę i pochwyć zarządcę przeciwnika, zanim on uczyni to samo z Twoim. Ale uważaj - po planszy grasuje ptak Mana, który utrudnia ruchy graczy i zmusza ich do wprowadzania poprawek w przemyślanej strategii!
\n
\n
Cosmoludo: Mana to abstrakcyjna gra logiczna dla dwóch osób, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy przejmie pionek dajmio należący do przeciwnika. Rozgrywka opiera się o mądre przemieszczanie pionków po planszy - pole, na którym kończymy ruch wskazuje, o ile pól będziemy mogli się poruszyć w kolejnym, a także który z pionków będzie mógł poruszyć przeciwnik w swojej najbliższej turze.
\n
\n
Na czym to polega?
\n
\n
\n- Każdy z graczy dysponuje dwoma rodzajami pionków: jednym dajmio i pięcioma roninami.
\n- Podczas zabawy rozgrywamy naprzemiennie swoje tury. W każdej z nich wykonujemy ruch jednym pionkiem w swoim kolorze.
\n- Symbol na polu, na którym zaczynamy ruch wskazuje, o ile pól musi się poruszyć nasz pionek - od 1 do 3.
\n- Nie możemy poruszać się przez pola zajęte przez inne pionki, ale możemy skończyć turę na tym samym polu, na którym znajduje się pionek przeciwnika. W ten sposób zbijamy go z planszy.
\n- Po poruszeniu pionkiem przestawiamy ptaka Mana na dowolne niezajęte pole z takim samym symbolem jak ten na polu, na którym skończyliśmy ruch. Przeciwnik w najbliższej turze musi poruszyć ten ze swoich pionków, który również stoi na takim polu.
\n- Jeśli żaden z pionków przeciwnika nie zajmuje pola z takim symbolem, jak na tym, na którym umieściliśmy ptaka, drugi gracz może poruszyć dowolnym innym własnym pionkiem lub przywrócić do gry zbity z planszy pionek ronina.
\n- Gra kończy się, gdy któryś z uczestników przechwyci pionek dajmio przeciwnika.
\n
\n
\n
Zawartość:
\n
\n
\n- plansza,
\n- czarny pionek dajmio,
\n- biały pionek dajmio,
\n- 5 czarnych pionków roninów,
\n- 5 białych pionków roninów,
\n- pionek ptaka Mana.
\n
\n
\n
\n
\n
ukryj opis
Recenzja