Drewniana gra i układanka logiczna z kolorowymi kartami zadań. Gracz ma za zadanie ułożyć z drewnianych klocków rozmaite konstrukcje 2D lub 3D odtwarzając rysunki przedstawione na kartach. Gra ćwiczy spostrzegawczość , pamięć, refleks. Zadania z kart można układać samodzielnie albo grać z przyjaciółmi układając na czas to samo zadanie \" kto pierwszy ten lepszy\" lub każdy losuje kartę z dowolnego stopnia trudności.
\n\n
Polecamy: Grajcie o zwycięstwo kart- przykładowa rozgrywka poniżej.
\n\n
Zestaw zawiera: 64 drewniane elementy tęczy, 40 dwustronnych kart (razem 80 zadań) 4 stopnie trudności.
\n\n
Wiek 6+
\n\n
Przygotowanie gry:
\n\n
1. Każdy z graczy otrzymuje zestaw tęczy każdego koloru.
\n2. Karty potasuj i połóż na środku stołu.
\n\n
Cel gry:
\n\n
1. Zadaniem gracza jest ułożenie elementów tęczy zgodnie z rysunkiem na karcie. Kto pierwszy ułoży wzór poprawnie zaklepuje kartę i bierze ją do siebie. Gracz, który jako pierwszy uzbiera 10 kart wygrywa rozgrywkę.
\n\n
Etapy gry:
\n\n
1. Jeśli chcesz rozegrać trudniejszą partię graj kartami z 3 lub 4 kropkami. Jeśli chcesz rozegrac łatwiejszą partię graj kartami z 1 lub 2 kropkami.
\n\n
2. Dowolny gracz odkrywa pierwszą kartę ze stosu. Każdy z graczy stara się szybko ułożyć elementy tęczy zgodnie z rysunkiem na odkrytej karcie. Gracz, który ułoży prawidłowo wzór jako pierwszy zaklepuje kartę, wygrywa rundę i zabiera kartę do siebie
\n\n
3. Wzory z linią na kartach należy stawiać na stole, a wzory bez linii układać płasko na stole.
\n\n
4. Karna karta. Jeśli gracz zaklepał kartę ale zrobił to za wcześnie lub ułożony przez niego wzór jest niezgodny z rysunkiem na karcie wówczas musi oddać jedną ze swoich kart. Oddaną kartę oraz pierwszą kartę ze stosu należy położyc pod spód stosu i rozpocząć kolejną rundę. Jeśli gracz nie ma jeszcze swoich kart , to traci kolejkę.
\n\n
5. Wspólnie oglądajcie swoje układanki i sprawdzajcie zgodność ze wzorem na karcie.
\n ukryj opis- Wydawca: BS TOYS
- Kod:
- Rok wydania: 2000
- Język: Polski
Recenzja