Popis produktu
Słowacka wersja popularnej gry towarzyskiej. Gracze starają się tworzyć na planszy słowa, używając liter ze swojej puli. Słowa muszą nawiązywać do tych, które zostały umieszczone wcześniej, podobnie jak w krzyżówce. Zabawa dla całej rodziny. Kto pierwszy ułoży największą liczbę słów? Instrukcja Plansza składa się z dwóch części. Jedna część to tablica z pięcioma literami, a druga to tablica dekodująca. Gracz 1 wymyśla słowo (lub wybiera je z listy na planszy) i zapisuje je, używając magnetycznych liter, w wyznaczonym miejscu. Gracz 2 ("Zgadujący") ma teraz do 6 prób na odgadnięcie słowa. Gracz 2 zgaduje jako pierwszy, pisząc 5-literowe słowo za pomocą magnetycznych liter w pierwszym wierszu na tablicy. Jeżeli jakieś litery zostały odgadnięte poprawnie i są na właściwych miejscach - Gracz 1 oznacza je, biorąc odpowiednie litery z banku i umieszczając je na właściwych miejscach w wierszu poniżej. Życzymy miłej zabawy! Na przykład: Jeśli słowem wybranym przez Gracza 1 było PITCH, a pierwszy typ Gracza 2 to TEACH - litery C i H znajdują się w obu słowach na tych samych pozycjach, więc Gracz 1 umieszcza litery C i H na odpowiadających im miejscach w kolejnym wierszu liter (wskazówka nr 2). Wszystkie litery, które występują w próbie odgadnięcia, ale nie znajdują się na tych samych pozycjach w słowie, Gracz 1 oznacza, umieszczając takie litery w kółku na planszy. Na przykład: Litera T występuje w słowie TEACH i w słowie PITCH - ale nie jest na tej samej pozycji (w TEACH jest to 1. litera, a w PITCH 3. litera). W takim przypadku Gracz 1 bierze literę T z banku i umieszcza ją w kółku na planszy - w ten sposób daje Graczowi 2 wskazówkę, że litera T jest w słowie, lecz na innej pozycji. Jeżeli Gracz 2 (zgadujący) poprawnie odgadnie słowo w ciągu maksymalnie 6 prób, wygrywa. Jeśli nie, wygrywa Gracz 1. Na planszy są dwie części. Jedna plansza z 5 literami słowa i druga z tablicą dekodującą. Gracz 1 wymyśla słowo (lub wybiera je z listy na planszy) i zapisuje je, używając magnetycznych liter w wyznaczonym miejscu. Gracz 2 ("Zgadujący") ma teraz do 6 prób na odgadnięcie słowa. Gracz 2 zgaduje jako pierwszy, wpisując 5-literowe słowo za pomocą magnetycznych liter w pierwszym wierszu na tablicy. Jeżeli jakieś litery zostały odgadnięte poprawnie i są na właściwych miejscach - Gracz 1 oznacza je, biorąc odpowiednie litery z banku i umieszczając je na odpowiednich miejscach w wierszu poniżej. Na przykład: Jeśli słowem wybranym przez Gracza 1 było PITCH, a pierwszy typ Gracza 2 to TEACH - litery C i H znajdują się w obu słowach na tych samych pozycjach, więc Gracz 1 umieszcza litery C i H na odpowiadających im miejscach w kolejnym wierszu liter (wskazówka nr 2). Wszystkie litery, które występują w próbie odgadnięcia, ale nie znajdują się na tych samych pozycjach w słowie, Gracz 1 oznacza, umieszczając takie litery w kółku na planszy. Na przykład: Litera T występuje w słowie TEACH i w słowie PITCH - ale nie jest na tej samej pozycji (w TEACH jest to 1. litera, a w PITCH 3. litera). W takim przypadku Gracz 1 bierze literę T z banku i umieszcza ją w kółku na planszy - w ten sposób daje Graczowi 2 wskazówkę, że litera T jest w słowie, lecz na innej pozycji. Jeżeli Gracz 2 (zgadujący) poprawnie odgadnie słowo w ciągu maksymalnie 6 prób, wygrywa. Jeśli nie, wygrywa Gracz 1.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje producenta
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl