Žltá kniha budovania značky (słowacki)
Popis produktu
W końcu książka, która łączy brandbuilding i efektywne prowadzenie biznesu w jedną całość i w dwunastu zasadach odpowiada na zasadnicze pytanie współczesności: „Jak zwrócić uwagę i sprzedać w świecie chaosu i sekundowej uwagi?” Książka dla wszystkich, którzy myślą o zbudowaniu nowej marki, transformacji istniejącej firmy, produktu lub samego siebie. Krok po kroku i bez bzdur. Autor Michal Pastier jest przedsiębiorcą, inwestorem i marketerem z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, którego zespoły były zaangażowane w ponad 250 projektów nowych marek. Swoje doświadczenia przetworzył na ponad 600 stronach w trzy fazy i dwunastu zasad, które potrafi wykorzystać każdy (rdzeń marki, ulica marki, latarnia marki, sterowiec marki i wiele innych). Autor jest praktykiem i przedstawi ci konkretne lekcje, jasne kroki oraz ostrzeżenia przed pułapkami czy kosztownymi ryzykami, a także da nowe inspiracje z ponad dwustoma ilustracjami, wykresami i przykładami. Żółta książka budowania marki nie tylko nauczy cię, jak zarabiać więcej, ale przede wszystkim zaoszczędzi wiele czasu, energii i rezerw finansowych, pomagając uniknąć kosztownych i przede wszystkim całkowicie zbędnych błędów. „Większość książek o markach to były książki dla projektantów, przez projektantów. Akademików dla akademików. Strategów dla strategów. Kreatywnych dla kreatywnych. Dlatego chciałem napisać książkę dla przyszłych przedsiębiorców, rozpoczynających swoje marki i niemarketerów, tak aby nie zabiła was zbędną złożonością i akademickością, aby to, co czytacie, potrafiliście szybko zastosować. Nie ma w niej zbędnych rzeczy, jest w niej wszystko, co potraficie szybko wykorzystać i wypróbować. Ta książka jest dla tych, którzy nie chcą filozofować, czym jest marka, lecz znać odpowiedzi na praktyczne pytania: „Co mam robić naprawdę przy rozkręcaniu marki?” „Na co zwrócić uwagę?” „Jak szybko i efektywnie zbudować własną markę?” „Jakie są konkretne kroki dla różnych faz firmy czy projektu?” „Co działa długoterminowo, a co to tylko trend, moda, hype?” „Co ma największy wpływ na efektywną komunikację?” „Dlaczego firmy prawnie chronią nawet swoje kolory?” „Jak odróżnić rzeczy ważne od pilnych?” „Jak nie spekulować i pracować?” - Michal Pastier, Creative Director, współzałożyciel, anioł biznesu, Darwin & the Machines, GoBigname.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl