Reklama Google AdWords w praktyce

Reklama Google AdWords w praktyce
Autor: Wydra Dawid

Sugerowana cena   34,99 zł

Zaoszczędzisz 9,85 zł
Sugerowana cena 34,99 zł

Zaoszczędzisz: 9,85 zł

25.14 sugerowana cena 34,99 zł

Brak w magazynie

Brak w magazynie

14,01 zł
12,00 zł

Autor:
Wydawca: Edgard
ISBN: 9788377884140
Rok wydania: 2014
Język: POL
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 200
Temat: Poradniki

Przy zakupie otrzymacie ten piękny prezent

Zakładka Kolekcjonerska - Alpy 1. W zamówieniu od 1 egzemplarza

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięi poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.