Technologia w e-commerce

Technologia w e-commerce
-61%

Sugerowana cena   69,00 zł

Zaoszczędzisz 42,30 zł
Sugerowana cena 69,00 zł

Zaoszczędzisz: 42,30 zł

26.7 sugerowana cena 69,00 zł

wysyłka za 2-3 dni

wysyłka za 2-3 dni

13,00 zł
13,00 zł
15,00 zł

Wydawca: Helion
ISBN: 9788324675418
Rok wydania: 2014
Język: POL
Oprawa: miękka
Liczba stron: 480
Temat: Ekonomia Biznes

E-handel w pytaniach i odpowiedziach Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie. Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!